19 September 2009

Reminisent



Reminiscent
思い出にふける
omoide ni fukeru
............
It remembers and the smiling spills...
It makes good rememberance a smiing face.
In the smiling face which exceeds time .
There is a world only of it.
A lot of good remembrance is smiling medicine.
The smiling face is medicine for the health.
Let's make the medicine !
思い出して笑みがこぼれる...
良い思い出は笑顔を運ぶ
時間を越えてやってくる笑顔には自分だけの世界がある
沢山の良い思い出は笑顔を作る薬なんだよ
笑顔は健康の薬です
その薬を作りましょう !